måndag 5 maj 2008

Nytt utseende igen

Nu har jag hittat en mall där jag fick bestämma lite mer själv - än den förra där rubriken automatiskt fick samma färg som länkar. Det var inget bra, tyckte jag. Vad tycker ni om färgerna jag har valt?

Dagen idag har bjudit på underbart väder som jag enbart har fått se från insidan av ett fönster, eftersom jag har jobbat och haft "häcken full" nästan hela dagen. På lunchen brukar vi ibland försöka ta oss ut en sväng - men idag var en gammal kollega på besök så då passade vi på att sitta och prata istället och äta lite långsammare så där. Det var några veckor sedan sist hon var på besök även om hon inte jobbar alltför långt bort rent geografiskt. Det är t o m samma företag fortfarande, men en annan byggnad och en hektisk period på nya jobbet. Så.

D och barnen har dock varit hemma idag eftersom det varit studiedag på både skola och dagis. Imorgon är det skoldags igen - men dagis har ännu en studiedag så imorgon är det jag som är hemma med dem. Det skulle inte bli alls lika varmt och skönt imorgon, typiskt! Tur att det är lä på baksidan, då får vi hålla oss där! Basta! ;)

Imorgon är det också dags för första gången på T:s tennislekis. Hon och hennes "låtsastvilling" L ska prova på detta 5 gånger nu i maj/juni och hon ser fram emot det mycket. Hoppas att det blir kul! Hoppas också att det blir bra väder varje tisdag hela månaden eftersom jag måste vara ute på skolgården utanför där, med killarna under tiden - och det är ju en fördel om det inte regnar då, haha.

Inga kommentarer: