söndag 4 maj 2008

Vem borde du dejta?

Enligt detta så är jag en rätt själv-älskande person eftersom jag torde föredra framför allt, att dejta folk som är lik mig själv. Eller åtminstone är samma stjärntecken som jag. Ja, eller också betyder det att endast en Tvilling står ut med en annan Tvilling ;). Välj själv!

Jag undrar vad man borde ha svarat för att ha fått matchning på en Kräfta. Det borde jag antagligen veta, haha!




Your True Love Is a Gemini



Why you'll love a Gemini:



Witty and sharp, a Gemini can keep up with your fast (and ever changing) mind.

You're both fun loving and free spirits. You and a Gemini can enjoy each other without expectations.



Why a Gemini will love you:



Not only can you keep up with a Gemini's sharp tongue, you can introduce a challenge or two...

You're appetite for fun and novelty will keep a Gemini interested - at least for a bit longer than usual!



Ja, klicka däruppe nu, så får jag höra hur det gick för dig? Dejtar du rätt?

Inga kommentarer: