söndag 24 augusti 2008

Angående bloggarkivet

Jag har startat en liten undersökning där jag vill veta hur ni föredrar att bloggarkivet på min blogg ser ut (detta eftersom jag har så svårt att bestämma mig)

Det ena alternativet med antalet inlägg bara, per månad, är som det ser ut just nu.

Det andra alternativet är när man liksom har en rad för varje månad och under den en rad med underrubriker där alla inläggsrubriker syns.

De olika fördelarna med dem är att den första där alla inläggen bara är åskådliggjorda till antalet - där tar arkivet mycket mindre plats på sidan. Den andras fördelar är ju förstås att det är betydligt visuellare och man kan välja och vraka bland alla superintressanta inlägg, haha!

Tyck gärna till - för som sagt, jag har oerhört svårt att bestämma mig själv.

Undersökningen ligger längst upp till vänster och arkivet hittar du lite längre ner, under min presentation.

Jo, förresten - just NU har jag alltså alternativ 1 aktivt. Jag hojtar till när jag lägger in alternativ 2, ifall du/ni vill jämföra.

Inga kommentarer: