fredag 29 augusti 2008

Åh, kan det bli jul någon gång?!

Ja, min något tidiga önskan har egentligen ingenting med själva julen att göra - det enda den har något att göra med, är att min ena syrra fyller år på själva julafton. OCH - jag har just hittat en perfekt födelsedagspresent till henne!

Om inte julen kommer snart, så kommer jag att antingen vara tvungen att uppvakta henne i förskott eller - uppvakta henne i förskott, haha! Jag är faktiskt sprickfärdig, för det är dessutom så att jag skulle vilja tipsa er andra om det jag hittat, men eftersom den lilla lusen läser här, så kan jag ju inte gärna göra det. Lägger jag en länk, hon hittar och.. Ja, då tror jag ju att hon genast skulle skaffa sig "presenten" själv... Så bra tycker jag att den är!

Så, julen - kom nu!

(Och kära systeryster - jag skall göra allt jag kan för att hålla mig - ända till december den 24:e!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick faktiskt en anings julkänsla igår när vi for hem från Dalhalla (P Floyd, magisk konsert by the way) och det var riktigt kallt ute, dock ej frysgrader, och det såg ut som om träd och gräs var klädda i FROST! Faktiskt. Jag tvingade J att stanna bilen så jag fick gå ur och känna. Men det var bara väääldigt mkt dagg/fukt som reflekterades i strålkastarna. Häftigt.

Påskyndar det möjligtvis något..?

//julaftonsfödelsedagsbarnet : D

Kajsa sa...

Aha! Fler än jag med lite julkänslor... Visst är det härligt när man kommer på den där ultimata presenten.