tisdag 26 augusti 2008

Hörrni govänner (muppar tänkte jag skriva först, men jag ändrade mig, haha!!)

Så hälsar JAG mina eventuella besökare välkomna hit idag ;).

Kan ni inte vara snälla och tycka till om bloggarkivets utseende nu då?!

Jag har ändrat tillbaka till alternativ 1 igen nu, för er som vill se.

Själv är jag rätt trött idag. Eller snarare nu ikväll. Imorse var jag faktiskt förvånansvärt pigg! Otroligt, men sant! Men nu... Snark! Känner också en förkylning komma krypande så sakteliga, så ikväll när D drar iväg på innebandy för första gången för säsongen, så kryper jag nog till kojs med min bok "Flickan under gatan" av Roslund och Hellström.

Imorgon skall jag gå Brandskyddsutbildning på jobbet. Skall bli spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liiite mer färg är aldrig fel. :)

Anonym sa...

Jag tycker att bloggarkivet ska vara som det är nu.

Nu har jag tyckt till ;-)