onsdag 27 augusti 2008

Borde inte mamman ha sett det också?

Alltså - titta på bilden i artikeln. Skulle inte du som mamma (eller annan närstående) också kunna ha sett att något såg KONSTIGT ut?!

Cancer i ögat

Ska bilden verkligen behöva skickas via mail från USA till England för att någon skall reagera?

Nu skall jag skölja kissig matta. En av sönerna tyckte att det var en god idé att kissa på en av de få mattor vi har härhemma, idag. De kissar väldigt sällan på sig överhuvudtaget längre, så att just kissa på sig på en av våra mattor?! Det var ju sällsynt dumt. Och gav mig extrajobb. Suck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh....kissiga mattor....

Vi har två (japp...bra två) mattor i hela vårt hus. En plastmatta i köket och en i Emmas rum.

Det är våra kära katter som fått för sig att man på mattor ska kissa. Jag hade tidigare en jättefin ryamatta i vardagsrummet som jag verkligen ville ha där, men när jag fått lov att tvätta den tre, fyra gånger hade den liksom tappat stinget och fick åka på soptippen ;)

Plastmattan räknar de visst inte som matta - den får vara ifred. I Emmas rum får DE inte vara så den klara sig också - från dem åtminstone - DEN vill gärna hunden kissa på å andra sidan...iiiii så trist...

Var du bara lugn - barn slutar kissa på mattor tids nog - det gör inte katter!! eller hundar...

Besöksräknaren står på 200 precis nu! Massor ju!!

Kram

Anonym sa...

Mattor slutade vi ha hemma när äldste slutade med blöja. Men jag längtar efter att få köpa en ny till hallen. :)

Och som du kanske har hört förr så är media en sort för sig. Man säljer inte om man berättar hela storyn, tyvärr.
Man kan inte se den sjukdomen så tydligt när man står öga mot öga. Och sen har jag hört den storyn förr. Faktiskt flera saker som man läst på Aftonbladets hemsida nu under sommaren som är gamla saker som de dragit upp på nytt. Konstig och dålig journalistik tycker jag. Fast då är jag ju otroligt anti den blaskan nu för tiden. ;)

Kramar
Lisa