onsdag 20 augusti 2008

Bloggtips

Lillasyster L som fyllde år igår, begick idag premiär på sitt nya frilansjobb som studentlivsbloggare i Falukuriren/Dalarnas tidningar. Vill ni veta om hon har något vettigt att säga/skriva kan du titta här:

Studentbloggen

Det finns dessutom ett webb-tv-inslag med henne där, för den som vill se hur hon ser ut när hon rör sig också ;).

Sedan så har jag en kollega som har en kompis (nähä?!) som har en blogg (vad ovanligt!) som jag tycker är så himla rolig! Läs speciellt inlägget "Kostym" när han är på Dressman och provar... Det kanske bara är jag som tycker sådant här är kul, men men ;).

Thomas och Leffe

Jag skäms nästan för att säga det, jag som egentligen avskyr honom... Men - ja, jag läser faktiskt Alex Schulmans blogg ! Det är lite i stil med "I love to hate you..." Jag måste liksom in och reta mig lite på honom, bara. Hans brorsa är egentligen minst lika retfull - fast han är mer harmlös för han är ännu mer patetisk än sin storebror, så...

Sedan så kan jag passa på att puffa för Evas blogg också, eftersom hon är den av mina vänner som är mest nytillkommen i bloggvärlden :). Välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh man tackar! =) Vi får väl se vad som händer med bloggen min! Kikade på fina fina lillasyster. Vad ska hon bli när hon blir stor?

Mamma J sa...

Den som det visste! Du lär nog bli varse, vartefter om du läser när hon skriver, att hon nog inte vet det riktigt själv heller :).