tisdag 3 februari 2009

Ommöblerat

Jag har möblerat om i min blogglista lite grann.

Ut gick några - in kom några andra. Nog för att jag pysslar på lite nu och då med den där listan - utvärderar vad jag egentligen vill läsa. Vad jag egentligen faktiskt ids klicka mig in på och så - men nu gjorde jag en liten större städning. Insåg ganska fort att Fotbollsfrun för all del kanske kan vara underhållande, men inget jag är så direkt beroende av. Alex Schulman likaså.

Men, in har det kommit några nya guldkorn som t ex Magnus Uggla (han är riktigt underhållande!) och Nipe med "En liten plats i etern". Låt er väl smaka!

(Och håll gärna koll där även framledes - inget är skrivet i sten.)

Och jo - låt mig puffa lite extra för min svågers blogg - András. Nog för att han inte uppdaterar sååå himla ofta, men sättet han behandlar språket på gör det ändå värt besöket. Varje gång han uppdaterar.

Inga kommentarer: