söndag 22 februari 2009

Rätt skall vara rätt!

Som jag har sågat den hemska programledaren av melodifestivalen vecka efter vecka. Nu måste jag faktiskt få säga något snällt om hennes framträdande igår: Stundtals var hon preciiis lika plump som hon gjort sig berömd för att vara - men faktiskt tyckte jag att hon glänste till ett par gånger under kvällen med att inte göra bort sig fullständigt prick hela tiden. Antingen har hon ryckt upp sig, fått ett bättre manus eller så har jag, gud förbjude, blivit van!!!

3 kommentarer:

Nenny sa...

*asg* och jag som tyckte hon körde samma skämt som tidigare och var tråkigare än hon brukar, japp slutsatsen blir att du vant dig!

Anonym sa...

Det som slog mig var att honvar så fin i Lördags. Tyckte att klänningen var perfekt för henne. Sen tyckte jag nog att hon härjade runt som vanligt...

Anonym sa...

Angående Ljusparty. Det är verkligen fin-fina saker. Vill du ha ett homeparty? Om jag får reda på vart du bor kanske "min" säljare kan ge tips om någon som finns nära dig?! (Du får gärna skriva det som kommentar hos mig - jag lägger inte ut den i så fall så du berättar inte för andra vart du bor )