måndag 12 oktober 2009

Här är ditt liv, del 2

Angående programmet om Svennis. Jag har informerats om (iofs så hade jag nog någon form av svag aning) att om man grävt lite i den tid när han utbildades till Gymnastikdirektör i Örebro, så kunde min pappa ha dykt upp i TV-rutan.

De pluggade visst ihop och pappa och han gjorde dessutom praktik tillsammans en period. Så han har tydligen varit hemma hos oss flera gånger och mamma och hans dåvarande fru (mamman till barnen) umgicks visst också lite grann, så "studentänkor" de var.

Jag som "bara" trodde att deras samröre handlade om en Steg4-utbildning i Svenska Fotbollsförbundets regi.

Och så var det alltså flera år... Jag är nog nästan kändis nu. Visst?

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Hm, men Örebro känns väl lite B? Inte Hollywood direkt...
Men Kumlafängelset är känt förstås.

(Försöker inte alls ta bort din stjärnglans...)

Gafflan sa...

Jättekändis, så klart! ;))

anna of sweden sa...

Absolut kändis!
Tycker faktiskt att du borde har varit med i programmet! :)

Mamma J sa...

nilla: Men, du - Kumlafängelset ligger väl ändå inte i Örebro?! ;-) Och, ja - de måtte ha tyckt att Örebro var just B eftersom de knappt nämnde hans studietid där. Som vaaaar så glamourös *s*!!

Gafflan: Tack för att du står på min sida!

anna: Det tar sig. Javisst skulle jag? Gissa om han hade blivit förvånad - han HAR ju faktiskt träffat mig - pappa (och han) tog ju examen när jag var 3 år. Så, han minns mig säkert, haha!!