onsdag 7 oktober 2009

Kollision

Nu blev det ju lite svårt. Jag som annars gärna tittar på "Bonde söker fru"... Nu krockar det ju med "Stockholm-Arlanda".

Jag tror det får bli flygplatsen idag, faktiskt. Ni får rapportera sedan om ni tycker jag skall byta till nästa vecka.

Om en timme - ja, då är det femman som gäller - där finns inget alternativ överhuvudtaget. Jag är dock inte helt säker på att jag är överens med de som skriver serien, om hur det verkar utveckla sig. Vi får se om detta blir bra eller inte. Vi får se.

(Jag undrar bara när jag skall hinna vattna blommorna och lite annat smått och gott som jag faktiskt måste få gjort idag.... Ibland är reklampauser faktiskt väldigt bra och alldeles för korta!)

5 kommentarer:

Anna sa...

Men hade femman inte kört sitt vanliga hackasönder-race så hade de här två avsnitten varit ett dubbelavsnitt. Och då hade Sverige fått se detta avsnitt som det är menat att man ska se det, i ett svep. Och då faller mer på plats.

Förresten har jag gosat med bebis i dag!!! ;D

Mamma J sa...

It makes sense. Helt klart.

Men, jag vet ändå inte om jag gillar hur det artar sig.

Det är alldeles för lite Meredith :-)

Pia sa...

Tack!!! :o)

Jag hatar reklam men skulle nog inte kunna leva utan den.. Att se en film på 1:an tar ju livet av en.. när f-n ska man pinka, röka och tvärläsa ett inlägg om det inte finns någon reklam!!! Det är nog en form av hatkärlek.. eller så är det så att jag gillar pausen men hatar själva reklamen! :o)

Anna sa...

Fast det med Mer har nog mer naturliga orsaker, Ellen var ju trots allt höggravid när de här första avsnitten spelades in.:D:D Så snyggt de döljer det förresten! Och nu har hon en bebis så lite timeoff kan vi väl unna henne?! *hihi*

Mamma J sa...

Pia: Haha, ja visst är det så! Den både behövs och inte... På något sätt...

Anna: Ahaaa. Du ser vad bra det är med folk som är pålästa! Det är därför han syns hela tiden och hon är på någon köksbänk eller på väg uppför trappan och så där. Hahaa! Bra där!