lördag 10 oktober 2009

Världens bästa!

Helt spontant fick jag för mig att "ta en öl på sta´n" igår. Är ju då i Dalarna på besök för att bevista 1 stycket 4-årskalas för en av barnens kusiner. Mamma gick med på att vara barnvakt så jag slängde iväg några sms åt några olika håll.

Resultatet: Världens mest lyckade kväll! Jag och E och A har känt varandra i totalt 44 år (26 resp 18) och har av och till av olika anledningar (såsom geografi och barnafödande och andra små hinder) haft mer eller mindre kontakt.

Men, så igår så tog vi oss ett par glas vin på lokal och en väldig väldig massa "ikapp-pratande".

Sååå himla trevligt! Jag är helt uppfylld av det fortfarande! En sådan kväll som igår kan man leva på lääänge! Nu har jag energi som räcker för att delta på ett barnkalas med 14 stycken 3-5-åringar som skall bowla. Come on, bara!

2 kommentarer:

Maj Korner sa...

Härligt! Jag förstår precis vilket lyft det var!

Eva sa...

Ja men ja, det var så mysigt! Enkelt, lätt och hur bra som helst! Tack igen! Kram