torsdag 20 november 2008

Givande konferens

Efter en givande konferens är jag åter i hemmets trygga vrå. Har haft det toppenbra med som sagt väldigt givande diskussioner kombinerat med möten med människor som man arbetar tillsammans/parallellt med dagligen, men väldigt sällan ser. Vi har fått toppengod mat bl a en ädelostsoppa som var helt fantastisk och så har jag premiär-ätit struts. Och, det var väl OK - men... För er som inte har smakat det kan jag säga att jag tyckte att köttet till sin karaktär var rätt så likt oxfilé, men jag tyckte inte att det smakade så speciellt och så var det lite segt, trots att det endast var stekt rosa. Givet då att jag har hört att det är hyfsat dyrt, så vete 17 om jag ger mig på det igen, haha.

Kvällen avslutades med ett musik-quiz som var jättekul, så jag snodde med mig pappret från tävlingen hem, så med vissa modifieringar finns det en viss risk/chans (det beror på hur man väljer att se på det) att de som firar jul med mig/oss iår kan åka på en liten släng av den sleven!

Men, nu är jag trött. Var visserligen inte uppe så tok-sent igår - men, det blir rätt så intensivt så där, så.

Nu skall jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju ha ett musik-quiz här?! :) Trevlig helg! Kram Anna!

Mamma J sa...

Haha, ja det kan jag ju! Det kanske jag skall ge mig på. Jag skall fundera på saken!