lördag 1 november 2008

Moment 22

Underbart väder idag! Kanske skulle ta och få fyr i den där pumpan ikväll igen?

Planen var att vi skulle åka och bowla i eftermiddag när T har varit klart på kalas.

Problemet är bara att när jag ringer för att boka bana, så säger den automatiska telefonsvararen att det är många som vill bowla hos dem just nu men att det går bra att boka på deras hemsida. På hemsidan står det bara ett telefonnummer till vilket man skall ringa (som jag också ringde) för att boka. Jag tror det är ett sådant där länge som brukar kallas för "moment 22". Hursomhelst - man kunde lämna ett meddelande så kunde de ringa upp också. Så, det har jag gjort. Och därför väntar vi bara nu. På ett samtal. Eller ja, vi går nog ut i det vackra vädret en sväng under tiden. So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här blåste pumpan också ut ettpar gånger men då ställde jag den mer i skydd så brinner det så fint! Haha, vilken rolig tfnsvarare. "det är många som vill bowla just nu" i stället för "det är många som ringer just nu": Hoppas ni får en tid, bowling är kul! Vi ska på kals, en av mina kusiner fyller 25 år. Tänk att vi är lila gamla fast jag var "stor" när hon föddes! :) :) Ha en bra helg, kamar Anna!