tisdag 4 november 2008

Lyckans hjul

Nu så - har jag börjat läsa "Lyckans hjul" av Kajsa Ingemarsson. Till slut.

Och jag gör som jag gjorde med "Ge aldrig upp" - den som "paxar" (åh, hjälp det ordet var det länge sedan jag använde senast!) den sist i kommentarsfältet till det här inlägget, vinner den.

Så, är du sugen på en lättläst Kajsa Ingemarsson-bok som väl skall klassa in som en "feel-good-bok" vad jag förstår, så kom igen! Självklart får man kommentera hur många gånger man vill :). Vi får se hur långt tidsintervallet blir denna gång.

Vill du veta mer om vad den handlar om så kan du klicka på bilden under "Just nu läser jag".

Nu ska jag faktiskt göra just det. Läsa. Och sedan sova. Tidig uppstigning imorgon!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska jag minsann vara med och fightas om vinsten! :)

Anonym sa...

Vill ha. : )
Eller PAX! menar jag.

Anonym sa...

Paxar! :)

Anonym sa...

Tjing!! Igen.

Anonym sa...

Det är faktiskt jag som paxar den jue :-)

Anonym sa...

Och igen... :-)

Anonym sa...

Får ta och göra det igen för säkerhets skull...

Anonym sa...

Noop, här kommer JAG igen. Paxelipax!

Anonym sa...

Äh, den är min!!! :) :)

Anonym sa...

Men va fasiken, PAX stjärnstopp!!

Anonym sa...

Japp, 11 är mitt turnummer! Hehe

Anonym sa...

Anna! Jag kan skicka den vidare när jag läst den! Ok? : )

Anonym sa...

*haha* ja, gör gärna det! :) Men då kan vi väl säga att jag vann DIN tävling så jag vann något i alla fall!?! Avskyr att förlora? Jag? Nänä... ;)

Mamma J sa...

Jag har skickat din adress till syrran nu, Anna :)!

Men, jag har inte lyckats få iväg boken till henne än bara.

Anonym sa...

Det låter bra det! :) Men jag kommer ju hävda till alla att jag vunnit den förtåss! ;) Du och jag, Jessica mot Star Wars-anhängarna. Vi SKA klara det! Kram!