torsdag 6 november 2008

Godkväll!

Så var det torsdag igen. Helt ofattbart att det är fredag redan imorgon...

Veckan har gått i ett och egentligen har jag inte varken tid eller ork att skriva något idag, men jag kan ju inte bara hoppa över en dag, haha.

Så, därför skriver jag detta nonsensinlägg om Öppet Hus i T:s skola där hon varit med och spelat tvärflöjt för att visa skolan från dess bästa sida idag. Och utvecklingssamtalet med T:s fröken som gick alldeles utmärkt och kvällsjobb som jag nu skall sätta tänderna i. Detta trots att jag skulle vilja svara på era kommentarer, surfa runt lite på alla andras bloggar och sedan gå och lägga mig. Ibland får man inte göra precis som man vill. Trots att man är vuxen.

2 kommentarer:

Mie sa...

Så sant o lite sorgligt:) Hoppas det gick bra!

Mamma J sa...

Jajamän, har fått beröm av chefen idag - så då känns det bra, så klart :).

Iallafall jobb-delen av beklagandet. Det där med att man har så mycket måsten som vuxen, just när man trodde att man skulle få göra precis som man vill. Ja, då blev man vuxen med allt detta ansvar för gudvetallt...