tisdag 18 november 2008

Konferens

Åker på konferens imorgon och blir borta över natten. Det skall bli jättekul!

Har också varit på ett jätteintressant typ seminarium idag. Och så nu konferens imorgon och på torsdag. Det enda är väl att det inte blir så mycket annat gjort. En del av mina arbetsuppgifter sköter sig ju själva, av mina kollegor, när jag inte är på plats. Men, annat blir liggande. Nu tror jag dock att jag är hyfsat i fas trots allt (lite kvällsjobb har fixat det), men ändå. Lite stressad blir jag iallafall när kalendern är fullbokad. Jag är inte riktigt van vid det. Det är tur att det bara är med roliga saker!

Hursomhelst - bloggande står inte på agendan för imorgon som vi fick från chefen, så. Om jag orkar så blir det väl back in business på torsdag kväll, skulle jag tro.

Ha en bra mitt-vecka nu då!

(Och j-sis: jag skickar boken så fort jag hinner!)

Inga kommentarer: