lördag 27 juni 2009

Dop med förhinder

Skulle egentligen på dop idag. Men, då dopfamiljen och flera av deras närmaste släktingar dukat under för en magsjukebacill blev det inställt eftersom de inte ville dela med sig av denna till fler. Tack för det, sa förstås vi. Så, istället blev det en skön dag på stranden. Jag i min nya bikini!

Jag har jagat en ny bikini som INTE har halterneck eftersom jag redan har en sådan. Jag tycker att den lilla bränna jag lyckas få blir så konstig med en sådan. Plus att jag ville ha hipstermodell (heter det väl) på bikinitrosan. Den enda jag hittade var faktiskt på postorder. Så - så här skall jag frekventera de svenska stränderna i sommar (och de thailändska i november/december!) - med något rödare hår och hud samt bulligare kropp, haha!!

Bilderna är lånade från Ellos.se

5 kommentarer:

Angie sa...

Snygg! Jag tycker det är kul med en bikini som inte är helsvart.
Jag har en svart själv i o för sig, men det är rosa på den med. Köpt i Australien så f*n om den går sönder eller slits ut.

Mamma J sa...

Eller också - DÄR har du det perfekta argumentet för att du bara måste dit snart igen: Men, älskling, bikinin har ju gått sönder - vill du att jag skall gå naken på stranden?! *asg*

Anonym sa...

Den där tyckte jag var skitsnygg, speciellt byxorna.

Anonym sa...

Mmm, me like! Jag tycker att det är härligt med färger. Den där kommer att vara toppen! /Tess

Mamma J sa...

Tack å tack!

Ja, snart kan ni leta reda på mig - ni vet vad jag har på mig och var jag badar :-).