tisdag 9 juni 2009

Varför?

Varför gör jag så här jämt?

Har en lång stund suttit och tänkt att jag borde gå och hänga den där tvätten och stryka kläderna till skolavslutningen till imorgon. Skolavslutningen imorgon ja, vad var det jag tänkte ha på mig? Den där blusen ja. Blusen, blusen... Den är SMUTSIG... Jahapp - så hamnade jag ett tag till framför datorn medan tvättmaskinen gör sitt.

Jag som skulle *gäääsp* gå och lägga mig tidigt ikväll.

Nåja, då får jag chansen att puffa lite för bloggen jag lagt till i min blogglista idag: Vuxna människor har inte hamstrar. Otroligt roligt!

Edit: Nämen, vad f.. När jag för en gångs skull inte börjar 6 dagen efter utan är ledig, så glömmer jag bort "Brothers and sisters" och eländet började 21:55 idag, dagen till ära - istället för 22:25. Så istället för att ha missat 20 minuter när jag nu sent omsider kom på det så har jag missat typ - HELA!

3 kommentarer:

Tantti sa...

Det är svårt att komma i säng ibland. Jag ska upp kl 5.15 o just nu sitter jag o jämför rabatter på ellos.

Mamma J sa...

Haha, du är ju nästan knäppare än jag! :D

Angie sa...

Ja just - jag missade Brother and sisters igår... typiskt. *suck*