tisdag 2 juni 2009

Jaha.....

Det var den sommaren det...

7 kommentarer:

Orsakullan sa...

Ja visst är det trist det som var så fint i helgen!! Suck...

Maj Korner sa...

Skönt att det blev lite svalt. Så jag kan uppskatta värmen nästa gång den kommer. Slipper ha dåligt samvete för att jag inte är ute i solen eller sitter på en uteservering. Nä, mer regn och kyla åt folket! Ibland. Som omväxling.

anna of sweden sa...

Tyyypisk svensk sommar med andra ord. :)

Mamma J sa...

Jättetrist, verkligen, Orsakullan! De har som tradition på T:s fritids att ha en grillkväll i slutet av terminen... Den inföll idag. Suck. Men, det blev av iallafall - men med lite sämre uppslutning och förtärande av det grillade inne i skolans matsal istället för i gräset på skolgården... Det gick ju det också, för all del.

Jag kan hålla med dig Maj Korner om det inte var så att det de senaste åren har varit så där - och så har det inte blivit mer, utan sommaren ju kommit av sig efter en sådan här dipp. Om det är lite ibland - varvat med sol och varmt, så är det dock heeelt OK! :)

Jaa, Anna - tyvärr verkar det vara så. Jag hoppas att detta bara är något övergående. Det hoppades vi ju hela förra sommaren också...

thebromanders sa...

NEEEEJ då, det vackra vädret kommer tillbaka. Aftonbladet har lovat oss det!! Och de har väl aldrig haft fel???

Mamma J sa...

Javisstja, Mz Olsson - ni är ju på väg hem precis snart... Jag håller tummar och tår för att du (och Aftonbladet) har rätt för en gångs skull, haha!!

När vi nu får så celebert besök i det här landet i sommar, så ;-)!

Thaikalle sa...

trevlig blogg, häng med och titta på mina söta apor