tisdag 23 september 2008

+1

Kommer ni ihåg +1?

Den här låten var väl inte den bästa, men jag mindes just att jag tyckte att hon var sååå himla snygg i håret...

I don´t wanna be left alone tonight

Den här var väl annars den bättre av deras låtar. Hade de fler?

Nevermore

Har jag nämnt att jag längtar tills jag fyller 40? DÅ ska jag ha en orgie i 80- och 90-tal! Det ni! (Och bara önska mig bidrag till att åka till New York där jag aldrig varit. Efter SATC-filmen har jag dock insett att jag måste dit!)

Vilka låtar var/är dina favoriter som jag skall skriva upp på låtlistan?

Åh, jag är verkligen en nostalgiker när det kommer till detta. Det finns ju ingen bättre musik (eller jo, rent kvalitetsmässigt - säkert - men... jaaa...). Vilka låtar minns du saker till, vilka låtar var bäst? Sämst?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rolig rolig fråga. Jag ska verkligen fundera. Det som dyker upp först av allt är "Right here waiting" med Richard Marx. Nummer två som dyker upp är "Especially for you" med Kylie Minogue och Jason Donovan. Smörigt värre....jag återkommer - måste tänka....kul!

Anonym sa...

Förresten! +1 har helt och hållet gått mig förbi om inte minnet sviker mig igen....det plingade inte ens en liten klocka...

Anonym sa...

"Waiting for a Star to Fall" - Boy Meets Girl