söndag 21 september 2008

Smakade det bra?

Jag tycker personligen att det låter som om det kunde vara farligt, detta.

Allt smakar bra!

Visst om det är saker man bara inte tycker om (Helena - till nästa kräftskiva?!) - men samtidigt så om man tycker allt smakar bra, så kan man ju bokstavligt talat få i sig vilket "skit" som helst... Det känns som om kroppens naturliga varningssignaler liksom riskerar att slås ut.

Kan det verkligen vara nyttigt?!

Hehe - det kanske blir en affärsidé för krogarna att krydda maten med lite finhackade rosa piller?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inga biverkningar eller dylikt?? : z

Undras om det funkar på (flytande) penicillin..? DET vore ju fantastiskt. Har ju själv varit öron-barn och fått min beskärda del av den äckliga geggan.

Anonym sa...

Tjoho... då kan jag äta de pillrena en gång om året när det är kräftskiva så slipper jag känna mig så fruktansvärt utanför... ;-)