lördag 27 september 2008

Gröna Lund

Idag skall vi på Grönan hela familjen. Ni som är pålästa tror nog nu att jag är lite knäpp eftersom de stängde för säsongen förra helgen. Men, si - företaget som jag jobbar på har abonnerat hela alltet idag och så får alla anställda med familjer gå in och åka allt gratis! Ett erbjudande man väl inte kan motstå som trebarnsfamilj?! (Ännu en av de saker som gör att jag är så nöjd med mitt arbetsgivar-byte!)

Så, vi laddar som bäst - äggen står och kokar på spisen och så skall resten av "frullen" fram också. Antar att det blir "kall gröt" (mina söner gillar risgrynsgröt från tub utan att den är uppvärmd - vi andra äter den dock värmd) och smörgås med rökt skinka och lite apelsinklyftor och kiwi till det. Lite blåbärssoppa (D har fått pippi på det för att den innehåller så bra antioxidanter och allt vad det är) och lite annat smått och gott.

Så, jag önskar er alla en skön lördag med minst EN hemsk frisyr:

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj den hade jag glömt! Jag älskade den här!! :) Ha en trevlig grönan-dag! Sett Greys än? Ååå så bra det är! :)