måndag 8 september 2008

Höstbild...

... en intensiv timme som nu nästan är två... Hmmm.

D har fastnat framför Kristallen, som jag inte är det minsta intresserad av att se. Och jag blev kvar. Här.

Och hittade en jättefin lite "höstlig" bild som jag tyckte passade så bra in, framför allt i färg här. Visst blev det snyggt?

Nu måste jag faktiskt stryka T:s tröja som hon skall ha imorgon. Det är ju skolfotograferingsdags. Jag lyckades dock avstyra flätandet av massor av små flätor nu ikväll - som hon ville sova i, inatt.

Ärligt talat så tyckte jag inte det lät så snyggt med lejonman på kortet. Hon är så himla fin i håret nu ändå, så jag fick som jag ville. Inga flätor. Om hon sedan får för sig att sätta upp små tofsar (vilket hon pratat om) det lär jag bli varse först imorgon eftermiddag, eftersom jag sticker innan någon annan slagit upp sina blå eller gröna imorgon bitti.

Det blir nog bra - hon är så söt i allt den där ungen! Fast, lejonman klär nog baske mig inte någon.

Inga kommentarer: