torsdag 25 september 2008

Spinning

Det var faktiskt jättekul att spinna! Jag har aldrig gjort det förut, och jag tänkte i mitt stilla sinne när jag kom in i lokalen att "varför skall jag låtsas?!" så jag gick fram till instruktören och berättade som det var. Så hon hjälpte mig att ställa in cykeln och så där. Hon sa också att dagens pass var ganska tufft, så jag skulle inte försöka köra för hårt första gången. Så, jag gjorde som så att jag hängde med på allt, men jag körde inte riktigt lika fort med lika tungt motstånd och så där. Men, på slutet när vi skulle öka tempot något, så bara gick det inte. Jag tittade ner på mina ben och viljemässigt var det inget fel - men benen lydde inte!

Genomsvettig gick jag ut i omklädningsrummet. Skönt!

Jag har för övrigt bestämt mig för att ha lite nostalgi varje dag. Idag är det mer åt 70-talshållet, men vad 17. Bra är den. Och nostalgi är det. Iallafall för mig. Och för mina syrror ;). Feel the beat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är grym. Jag känner den vita heltäckningsmattan i vardagsrummet på Sandtorpsvägen under mina dansande fötter... : )