torsdag 25 september 2008

Nytt bloggtips!

Jag har lagt till ett nytt bloggtips bland mina länkar. Jag döpte den till "Anna Runnberg", så klatschigt eftersom hon heter så, hon som bloggar. Och är fantastiskt rolig och träffsäker! Hon skriver dessutom förstås fantastiskt, för hon verkar vara en sådan där journalist som faktiskt kan stava. Och använda orden väl. När ni skrattat er blå, läs inlägget "Rummen i hjärtat stängs inte". Det är vackert.

Hon bloggar också yrkesmässigt på Dalarnas Tidningar, det är den bloggen som länken "Runnbergs blogg" går till. Den är också bra, men inte lika bra.

Anna är kompis med min ena syrra. Inte den som också bloggar på samma tidning, utan den andra. Och, eftersom jag har träffat henne ett par gånger, så klassar hon in som bekant, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen hallå! När jag gett en massa tips om musik vill jag faktiskt ha lite feedback också! :) ;) Ska läsa bloggen du tipsar om. Och Tack för tipset om V6, jättegoda! Trevlig helg!