måndag 22 september 2008

Ny vecka

På något sätt har jag lite svårt att förstå att en ny vecka har börjat. Jag är liksom kvar i den förra, på något vänster.

Kan bero på att jag inte varit på jobbet riktigt på riktigt idag kanske. Och att förra veckan gick så fort. Helgen också.

Känns som om jag ligger lite efter i det här med att få till logistiken i huvudet. Skönt då, faktiskt, att inte ha tennisen att försöka få till redan imorgon. Jag har ända tills på onsdag på mig, att få allt sorterat och klart. Då är det gympa.

En bra idé kanske kunde vara att gå och lägga sig? Att vara trött ovanpå den här tillfälliga sinnesförvirringen är förmodligen en dålig idé.

Jag har en konstig vecka framför mig. Det känner jag på mig. Och på sätt och vis, det vet jag redan. Det är lite som skall göras som inte brukar ingå i mina arbetsuppgifter. Det är för all del kul. Men, just nu en smula förvirrande. Som ni säkert redan förstått.

Nu tror jag att jag gör oss alla en tjänst och släcker. Och går och lägger mig.

Inga kommentarer: