fredag 5 september 2008

Civil olydnad

Ja, jag tror det jag gör just nu, kallas för det.

Moderkortet har inte anlänt än. Eller jo, det har det - men nu skall jag ju få en avisering också. Och den har inte kommit :(. Jag mitt pucko glömde ju ange mobilnummer, då hade jag kunnat få aviseringen via sms och så hade jag kunnat hämta paketet igår kväll. Suck!

Jaja, jag skall bara snabbt berätta om att jag var på föräldramöte igår. Påminn mig om att jag skall berätta mer om det senare.

Och imorgon ska jag på releaseparty! En av mina kollegor spelar keyboard i Silent Call. Och de har releaseparty inne i sta´n imorgon kväll. Vi är ett helt gäng från jobbet som skall gå, så det skall bli superkul!

På måndag kväll hoppas jag vara tillbaka "på allvar" igen. Ha en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Detsamma! : )

/j-sis