fredag 9 januari 2009

Google sviker!

Jag har försökt googla fram en bild på en spretlugg till T som skall på kalas med 80-talstema imorgon (är det inte lite fel tema på ett kalas för barn födda 2001?!). Hon skall få ha sidotofs och så skulle jag visa vad som menas med spretlugg - och jag hittar banne mig inga bilder! Turkos ögonskugga blir det - och om jag hittar något läppstift eller liknande i lite vit ton, så skall vi kladda på lite sådant också. Om jag bara kunde komma på var jag har lagt alla mina stora plastringar som jag hade i öronen - många av dem med clips... De borde finnas någonstans...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Försökte jag med men jag är uuuuusel på att googla. Inte bara denna gång. Sorry.

Hoppas T får kul!!

Och jag MINNS de där örhängena. Du hade ett par ljusblå och ett par röda likadana. Det var tider det. *s*
Den vackra dagen jag röjer upp i vårt kaos till källare kanske jag hittar mina...

Mamma J sa...

Jajamän!! Just dem! Och jag VET med hundra miljoners procents säkerhet att jag INTE har kastat dem. Så de finns här. Någonstans. Men - VAR?!

Anonym sa...

Jag var på 80-talsfest i oktober.
Det var så galet kul att se allt underligt som man, helt ogenerat, visade sig i under det färgglada 80-talet.

Som du säger - nu kanske din T är lite ung och inte uppskattar det på samma sätt men de får säkert kul ändå =)

Anonym sa...

http://evapinglans.webblogg.se/images/2007/pernilla_wahlgren_2_stor_1185459482_2448393.jpg

http://data1.blog.de/media/096/389096_edc55dc24e_m.jpeg

De här kanske kan ge en liten hint i alla fall! :) Har du sökt på youtube? Hoppas hon får roligt! :)