lördag 10 januari 2009

Jullovsmorgon på Mix Megapol

Minns ni vad jag skrev i somras? Hehe - nu när Adam och Gry varit långlediga igen - över jul och nyår - undrar man om det inte var fler än jag som tänkte samma tanke?! För, vem har kört vardagsmornarna tillsammans med Rasmus Lindvall de senaste veckorna - om inte Praktikant-Malin. Oh yes!!!

Nu undrar jag bara när hon skall bräda den ovedersägligt tråkiga Susan Myrdal som de har på den där kanalen på eftermiddagarna. Hon är säkert bra på många sätt, men på radio är hon inte rolig, alltså... Hon hjälps för all del upp av Pär Lernström som har en skön stämma och ett avslappnat sätt (till skillnad från Susans mer döda röst och trista inlägg i samtalen) - så jag inbillar mig att det skulle bli så otroligt mycket bättre om det vore Pär och Malin. När?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det så, man borde tänka oftare på nuet och inte att man SKA senare, som du säger. Man har ju ingen aning om vad som väntar morgondagen...

Anonym sa...

Absolut. De brukar hjälpa till att plocka efter sig, även om de ibland trotsar emot... Men jag måste erkänna att vissa dagar orkar jag inte höra på dem och gör det själv för att få det gjort...

Ango sa...

Kan det kanske bli så att Malin tar över för Gry när hon går på föräldraledighet så småningom? Inte helt omöjligt!

Kram
/Ango

Mamma J sa...

Man kan ju få hålla tummarna?!