tisdag 20 januari 2009

Idiotblogg!

Eller

"Jag blir så irriterad för att jag inte förstår det här med feeds!"

Råkade klicka på feeds-knappen i IE och visst - går jag ur just den browsern, så är jag tillbaka till det ursprungliga utseendet, men allt som oftast efter att jag gjorde det där tilltaget så blir min blogglista en lista som bara visar bloggar med feeds. Och jag avskyr det! Hur får jag bort det?!

(Har rensat cookies, tillfälliga internetfiler och allt annat sådant där junk, redan. Det hjälpte inte!)

1 kommentar:

Ango sa...

Precis så där är det för mig också ibland. Jag tror inte att det är vi, utan jag tror det är på bloggerservern felet ligger.
Jag trodde jag hade råkat göra något knasigt när jag var inne och ändrade lite i layouten, men jag hade inte rört blogglistan. Tittade och såg att det såg ut som det skulle, men ändå visade det bara feeds. Irriterande som bara den, men jag hoppas det fixar sig snart!

Kram
/Ango