söndag 25 januari 2009

Paul Stanley

Alltså, nu skall jag berätta något pinsamt. Döm mig inte för hårt.

Jag drömde vad som nog skulle föreställa en "våt dröm" om Paul Stanley inatt. Ja, du läste rätt - hur gammal är man om man drömmer om en snart 57 år gammal gubbe?!

Hursomhelst - det jag nämnde om "vad som nog skulle föreställa..." var helt enkelt så att han, i min dröm, kysstes så jäkla äckligt att istället för att bli tänd på honom så började jag nästan må illa - så av allt spännande blev intet. Känn på den ni!

Och så, när jag hoppade in i bilen ihop med T i eftermiddags för att åka och köpa present till ett kalas hon skall på till helgen, och det var "Lick it up" på radion så blev jag faktiskt lite full i skratt, men jag kunde ju inte gärna förklara varför, för henne...

Det som är liiite tråkigt i kråksången är att jag faktiskt har tyckt, tidigare (iofs lääänge sedan, men ändå!), att karln är rätt sexig. Han har liksom något i ögonen. Men, idag - så fylls jag bara av ett lätt illamående när jag tänker på honom. Nästan lite sorgligt.

Jag hoppas att ingen tycker illa om mig för att det handlade om Paul Stanley och inte om D :). D mår jag ju inte illa av - så det kanske inte handlade om PS:s ålder eller äckliga tunga egentligen - utan om att han inte var D?! Haha...

4 kommentarer:

Orsakullan sa...

Gå in å kika på min blogg :-)

Anonym sa...

Hahahahaha, tack för dagens skratt!! Och så kommer den låten på radion, ljuvligt!! :):)

Ango sa...

Det är lika "hemskt" som när jag drömde en sk våt dröm om vår granne...en kille på snart 18 år... UUÄÄÄÄ! Fy vad gammal jag känner mig. Jag är ju för tusan dubbelt så gammal som honom...

Lina Nyberg sa...

Haha, jag tycker fortfarande att han har nåt, helt klart. Vad? Ingen aning. Det?