söndag 11 januari 2009

Sådärja

Då var 8-årskalasandet färdigt. Vi har idag varit 8 vuxna och 11 barn här och fikat tillsammans. Det äldsta barnet är 15 (får man kalla henne för barn?) och den yngsta drygt 1 år. Ljudnivån har stundtals varit öronbedövande. Så, nu efter en Ipren mot skallebanket och när barnen har slocknat - så ser nog planerna ut som följer för kvällen:

* Se gårdagens "Stjärnorna på Slottet" på SVT Play
* Fortsätta med min bok!

Lite lustigt det där, förresten, med min bokbeställning. Jag beställde för första gången från Bokus eftersom Mia-boken var 30 kronor billigare där än på Adlibris som jag alltid beställer ifrån i vanliga fall. De fick på så vis in en order som betingade betydligt mer, eftersom jag beställde alla de andra böckerna också + 2 böcker till T. Nu - har de höjt priset till bara en krona mindre än Adlibris. Fast, på min faktura står det fortfarande 138:-. Tur det! Jag kommer nog att fortsätta med Adlibris i vilket fall som helst - om inte prisskillnaderna blir fler. Jag gillar Adlibris!

Imorgon är det jobbardag igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kör med bokus eftersom man får medmera poäng där. Jag har recenserat Mia på min bokblogg, tyckte den var superbra och mycket läsvärd som motvikt till böckerna de handlar om. Vore kul att veta vad du tycker sen.