måndag 19 januari 2009

Uppdaterar dåligt

Vad kommer det sig att min blogg plötsligt börjat uppdatera sig lite dåligt? Ja, det vill säga min blogglista.

Kan titta hos andra som har samma bloggar som jag, på sin blogglista, och där finns det andra, nyare rubriker, än hos mig. Detta trots att jag trycker på uppdatera i browsern o s v. Nu när jag lagt in ett nytt inlägg så verkar den dock ta sig en svängom i cyberrymden så nu uppdaterar den säkert listan där också.

Någon som har någon teori om vad det är som är fel?

1 kommentar:

Anonym sa...

Min teori är att det finns saker därute som är lite vilse. Stort därute vet du ;) Förr eller senare ramlar allt på plast. Hoppas jag.

Svar på din kommentar om fler besökare: Jag har tänkt så jag med. Jag vill inte ha läsare till vilket pris som helst. Då är det trevligare om man har "stammisar" som man kan bygga upp en slags relation till.

Och så svar på uppdatering från Egypten:
Vi tänkte ta semester då. Ordentligt. Jag har till och med övertalat min tonåring att varken ta med sig sin mobil eller plattång. med andra ord så vill jag inte lova några inlägg, men man vet ju aldrig. Om inte annat så kommer det bilder när jag kommer hem =)