måndag 12 januari 2009

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Angie (Mitt i min vardag)

4 saker som hände igår:

1. Tittade på "Stjärnorna på Slottet" på SVT Play
2. Läste lite mer i "Mia - Sanningen om Gömda"
3. Kompisar och lite släkt grattade T i efterskott
4. Tvättade en massa

4 saker jag ser fram emot:

1. Vår resa till något varmt och skönt ställe i höst
2. Sommaren
3. Att barnen blir lite större
4. Lördag då jag får stanna i sängen "som jag vill" igen

Jag vill utmana:

Ango
Lina (A day in the life)
AnnaK
och
Orsakullan

2 kommentarer:

Ango sa...

Jag antar såklart utmaningen!
Lite kul med Angie. Jag hittade hennes blogg genom din, och blev väldigt förvånad när jag såg vem det var. Vi bor i samma håla och hon har vikarierat på Victors dagis... Världen ÄR liten!

Kram
/Ango

Lina Nyberg sa...

Jag är på!