fredag 28 augusti 2009

Inför fredagsmyset!

Kan jag få tipsa om OLW:s senaste påhitt i ostbåge-branschen? Eller, det kanske inte är det senaste - men vi i den här familjen har nyligen hittat. Och fastnat.



Så här ser den ut, påsen du skall ta hem till fredagsmyset den här veckan. Det är som små hårda ostbågar, krispiga hela vägen igenom.

Gott som bara den!!!

(Tror ni förresten OLW letar reda på mig nu och skickar mig en massa sponsorpåsar som tack för gratisreklamen? Det borde väl göra? Visst?)

3 kommentarer:

Angie sa...

Lova nu dyrt och heligt att rycka tag i mig om du ser 24025 på söndag =)

Pia sa...

De där ostkrokarna är fantastiskt goda.. Men f-n oxå!!! Jag sitter här med en påse av mitt favoritgodis och så läste jag en kompis skriva på Face book att hon skulle äta chips och då blev jag ju sugen på det.. Nu kommer jag in här och du snackar om oskkrokarna(eller var det ostbågar? asch, strunt samma) så nu är jag sugen på det istället. Oschyssta kamrater!!! ;o)

Mamma J sa...

Angie: Det lovar jag! Absolut!!!

Pia: Jamen, jaaa! Det heter ju egentligen ostkrokar! Det hette det hela min uppväxt. Du vet, min pappa är också från Norrland ;-).