torsdag 20 augusti 2009

Mitt liv - en dokusåpa?

Jag tänker ofta att jag lever mitt liv i en dokusåpa utan att veta om det, så där som Jim Carrey i Truman Show.

Osannolika händelser och sammanträffanden liksom bara faller in i mitt liv alldeles för ofta.

Erkänn! Erkänn att ni sitter och tittar på mig och mitt genomspännande dokusåpeliv varenda kväll efter middagen!

Erkänn att det var lite lustigt när jag stressad kom ut i bilen efter att ha försovit mig och ur radion strömmar den här låten:



21 sekunder in på låten vred jag alltså på tändningen (för er som missade det avsnittet). Jag tyckte liksom takten passade alldeles för väl in i mitt tempo... En värdig ljudsättning till min start på dagen. Tack för den, herr regissör!

4 kommentarer:

Tantti sa...

Jag såg dig allt! Sedan såg jag hur du körde iväg i din hmm... gråa Saab? :)

Anna sa...

Jepp, det stämmer. Och tack för komplimangen, jag tyckte den låten passade just för din morgon, även om jag inte är en herr regissör...moahahaha! :)

Angie sa...

Jorå, jag satt och undrade lite på vart du köpt dina byxor

Mamma J sa...

Tantti: Hahaha - nu prickade du rätt på färgen, men skrev du fel med flit på bilmärket?! ;-)

Anna då, är du inblandad du också! Som fru regissör?! Ja, det kunde jag väl ge mig den på - att du skulle vara med och bestämma *s*!

Angie: Jasså, de där bruna? Du får kolla eftertexterna, det brukar väl stå där vilken firma som sponsrat huvudrollsinnehavaren eller programledaren eller så ;-).

Hmmmm. På tal om sponsring...

VEM tar mina sponsorpengar? Några sådana har då inte jag sett röken av, haha!