söndag 26 oktober 2008

300!

Detta är alltså mitt trehundrade inlägg sedan jag började blogga den 9 mars. Sedan dess har 231 dagar förflutit, och med tanke på att det ju har varit semestertider, bortresta helger och trasiga datorer dessemellan så har jag ju varit rätt så flitig ändå. Jag känner mig nöjd!

Firar det trehundrade inlägget med att titta på kvällens avsnitt av "Ensam mamma söker" och sedan gå och lägga mig tidigt. Ska verkligen utnyttja det här med att man vunnit en timme - så länge det går - och därför alltså unna mig lyxen att kanske känna mig pigg när jag kliver upp i ottan imorgon bitti.

Så, nu skall jag först ägna mig åt Johanna, Anette och Nina och deras kärleksbekymmer och sedan skall nog Michael Alonzos bekymmer få min uppmärksamhet ända tills John Blund kommer förbi och stjäl den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trehundra inlägg, det ver inte dåligt! Själv har jag tre inlägg kvar tills jag når 100 i min blogg. *ler*

Anonym sa...

Bra jobbat!