torsdag 9 oktober 2008

Trist kompis

Ja, jag vet att jag är en trist kompis idag också. Har nu varit ute och ätit med min fd arbetskamrat M och snackat strunt en låång stund. Timmarna bara flög iväg trots att jag egentligen, innan, kände att jag var alldeles för trött för detta. Men, vi har försökt få till en date så himla länge att jag bestämde mig för att bita ihop. Det var det väl värt - och när vi väl kom ihop, så kom jag in i någon form av andra andning. Den där andra andningen gick dock över rätt snabbt när jag svängde in på affären på vägen hem för att handla mjölk. Snark, nu bara måste jag sova i någorlunda tid idag.

Men, innan jag kojar skall jag bara berätta att jag och kollegan A var på spinning på lunchen idag. Såå bra pass (har iofs bara kört två gånger totalt hittills, i mitt liv - men ändå!) och såå bra musik! Att stå upp och spinna till nedanstående låt är faktiskt inte så tungt som det skulle ha kunnat vara, som ni kanske förstår. Man orkar mer än man tror ibland!



Godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det är. En bra låt kan få en att med lätthet trampa igenom en låt fastän man redan är dötrött! Som så många spinninginstruktörer sagt: När du tror att du gett allt har du fortfarande 80% kvar att ge! Det känner jag mig lite skeptiskt till, men liiite till har man! Med bra musik så!

Anonym sa...

Men lägg aaaav! Du ger ju mig komplex för att jag inte spinnar och håller på. :) ;) Ska nog ta en dust med steppmaskinen som står i hörnet här...! Förresten har jag tråkkompisar, inte en enda bok har jag fått. *morrar lite* ;) Ha en underbar helg! Kramar A!

Mamma J sa...

Eva: Ja, jag kan väl säga att jag också ställer mig skeptisk till just 80 %, haha! Förra gången (inte igår) när jag skulle försöka öka takten på slutet så stirrade jag ner på mina ben och med viljans kraft försökte jag få dem att gå snabbare... Men, det GICK inte! Haha... Då har man gjort slut på rätt så mycket redan :).

Anna: Steppmaskin låter inte så dumt. Då kan du ju steppa och kolla på TV samtidigt ju, eller något?! Vad väntar du på? Javisstja, böcker var det *s*. Själv har jag fått 6 stycken! Så, jag är mer än nöjd!