lördag 25 oktober 2008

Nya bloggtips

Jag har redigerat min bloggtipslista lite. Ut for Niklas Schulman eftersom han lagt ner sin blogg, likaså gjorde "Ditt liv på 6 ord" eftersom den kändes lite tjatig nu, så den har jag inte läst på ett tag. In kom istället "Bloggkommentatorerna", som jag hittat helt nyligen (ja, jag är väl lite sen eller något om nu alla andra redan hittat till dem). Vill man hänga med lite i vad "storbloggarna" skriver om, så kan man lätt använda dem som liten vägvisare. Rätt så kul.

Jag lade också till "The devil wears" för att jag gillar den bloggen. Att läsa kommentarerna där är dock en väldigt märklig historia. Eftersom den är modererad så kommer kommentarerna ofta lite i otakt, på något sätt, så det blir rätt konstigt ibland, tycker jag. Eller så beror det på mig och mitt intellekt nu igen, haha!

Inga kommentarer: