torsdag 30 oktober 2008

Senaste konserten

För er som inte visste det rätta svaret, och med tanke på att quizen fick för sig att sätta Europe som det rätta svaret, men ändå ge poäng om man svarade det korrekta svaret som blev rödkryssat, så kan jag tala om att senast jag var på konsert var 2002 i Göteborg och det var ingen mindre än Robbie Williams som stod på scenen. Oh yes!

Det kan tyckas vara en liten ödets ironi nästan, att just Europe blev markerat så där - eftersom den konsert jag varit på med dem, kan ha varit min första :).

Ang Robbie - han må vara lite vrickad och inte så lite omogen - men ack vilken artist!

Nästa gång ska jag inte sitta på läktaren som då - nej, nästa gång ska jag och M som jag var där med (förutom D och hennes N, då) stå framför scenen. Och skrika!



I was there!!!

Inga kommentarer: