torsdag 23 oktober 2008

Ögongodis


Zac Efron - huvudrollsinnehavare i High School Musical - jag kunde banne mig vara hans mamma.

Men, attans vad stolt jag skulle vara om han var min son, haha!



Min nya bok har förresten kommit idag. Jag har ljugit för er om att jag har läst "Lyckans Hjul" av Kajsa Ingemarsson under ganska lång tid. Jag har inte kommit mig för att börja med den av ingen anledning alls egentligen. Men, idag kom en ny bok som Helena tipsade om för ett litet tag sedan. Efter att ha läst den här artikeln om den, så beställde jag den. Idag kom den - se ute i kanten för mer info. Så, den tänker jag tillbringa kvällen tillsammans med. Godnatt!

Jo, förresten den som sist "tjingar den" (alltså inte först) i kommentarsfältet skickar jag den gärna till när jag läst ut den. Man får tjinga hur många gånger man vill - när jag bestämmer att tiden gått ut, så vinner den som tjingade sist. OK? Är ni med? (Vad gör man inte för att försöka få in lite extra kommentarer? Haha!)

5 kommentarer:

Ango sa...

Visst är han söt, en riktig godbit! Synd bara att man känner sig riktigt gummsjuk när man konstaterar att man själv skulle kunna vara hans mamma ;). Vi har ju hela härligheten framför oss. Lördag eller söndag blir den stora dagen för oss (det blir lite bestyr när man måste välja VILKEN annan stad man ska åka till för att se den ;)).
Den där boken verkade grymt bra. Artikeln gick inte att hittas så den kunde jag inte läsa. Boken vill jag läsa i alla fall, men jag beställde den (och ett gäng till, för man kan ju bara inte beställa en enda liten bok) direkt från Adlibris istället ;).

Kram
/Ango

Mamma J sa...

Nu har jag korrigerat länken! Sorry!

Anonym sa...

Tjing! =) Detta verkar ju vara en riktigt gripande bok så den övertar jag gärna :)

Anonym sa...

Och Gunillas man, vars blev han av..? Hrm. Har ni inga brevlådor i den där staden ni bor i? : I

Mamma J sa...

Hahaha - han försvann, ju!

Närå - jag har glömt posta brevet som ligger hemma. Nu ligger det i bilenm, så idag ska det nog komma iväg.