onsdag 1 oktober 2008

Förresten måste jag bara säga...

... att jag absolut inte fattar några saker:

* Hur kunde mitt hår bli lockigt? Jag har ju RAKT hår?!
* Oktober, var det någon som sa - vad menar ni med det?!
* Hey - torsdag imorgon?! Och vad hände med måndag, tisdag och onsdag den här veckan? Var det något fel på dem så någon bara hoppade över dem?!

Sedan har vi ju några andra frågor som hur så många andra som är födda samma år som jag, ser så gamla ut? Inte alla, men alldeles för många för att det inte skall behöva nämnas. Det måste vara något fel. Så där gammal är ju inte jag och inte ser jag så där gammal ut heller. Eller?!

På tal om att se gammal ut (eller kanske ung det förtäljer faktiskt inte historien). Någon som vet hur gammal Anna Skipper är? Utan att fuska - vad skulle du gissa att hon fyller nästa gång?

Svaret kommer sedan.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Det där har jag också funderat mycket på. Hur det kommer sig att jag ser så ung ut och alla andra ser så väldigt mycket ut som gamla tanter, alltså. En riktig gåta.
Kul i alla fall att vi är två om att vara best in show för vår årgång. :)
Skipper, gissar 46 år. Dra av några år för solariekremering som verkligen skyndar på åldrandet och jag landar på 43 år.

Anonym sa...

Måste fuska, jag vet inte ens vem A. Skipper ÄR!!

Anonym sa...

Och vad gäller de där lockarna....ÅLDER kallas det. Appropå liksom.

Anonym sa...

Har tänkt på precis samma sak... När man ser på TV och så står det namn och ålder... Lotta 37.. Oj vad gammal tänker jag då, att jag själv är lika gammal är helt otänkbart.. När fyllde jag 30, eller har jag verkligen gjort det.. ???

Anonym sa...

Ja jag håller också, med även om jag börjar tycka att jag är på god vägg att bli gammal om man tittar nära ;)

Lockigt blev mitt hår redan i högstadiet efter ha varit spikrakt! Så om det har med ålder att göra vet jag inte....

Mamma J sa...

Så skönt att höra att vi är fler som lever Förnekelsen med stort F, haha!