tisdag 30 december 2008

Besöksräknaren...

Jag har ett problem...

Jag är ju inte så religiös direkt. Men, jag är inte heller ateist. Och nu är det ju så att man säger att tre 6:or efter varandra är "the number of the beast" ni vet... Och hur blir det då - under en period som kanske relativt snart kommer, och bloggens besöksräknare har de siffrorna på sig under en period av 10 besök eller något.

När/om ni ser detta - kan ni vara snälla och gå in och ut ett antal gånger då, så att det slår om till 667? Tack!

JA - jag är vidskeplig. Man vill ju inte utmana någon i onödan, liksom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lovar, jag ska göra det! :-)

Vi ska bara ha släktkalas på lördag. Elinas bästa kompis mamma lämnade förslag om att slå ihop våra barns kalas (fyller med 8 dagars mellanrum) så vi ska planera så det blir lite längre fram. Men en kompis som driver ett vandrarhem har lovat att jag får låna det, så antingen blir det discokalas, eller skid/pulkkalas eftersom vandrarhemmet ligger alldeles nedanför slalombacken...

Anonym sa...

hur ser jag besöksräknaren? Var finns den?
Kanske ska jag botanisera lite... ;-)

Anonym sa...

Är det inte svårare saker än det så ska jag nog kunna hjälpa dig =)

Anonym sa...

Så, nu har jag varit här fyra gånger på typ 10 sekunder! Det får vara min nyårsgåva till dig! :) Kram!