torsdag 4 december 2008

Just ja, Bonde söker fru!

Är det någon mer än jag som tycker att det var ett antal kassa utröstningar igår?!

Varför fick Johan stanna hos Hanna på bekostnad av Tobias?! Och musslan Peter på bekostnad av Patrik? Och Emma på bekostnad av Christel?

Jag hade valt annorlunda, helt klart. Tur att jag aldrig i livet skulle ställa upp på dylika ting själv oavsett om jag så blev singelbonde eller ensam mamma! Som den som väljer: alltid kritiseras för sina val - som den som väljs bort: att bli ratad är ju aldrig roligt, oavsett om man är intresserad själv eller inte - men att bli ratad inför hela (nåja, delar iallafall) svenska folket - fy!

1 kommentar:

Cookie in space sa...

OJOJOJ! Jag borde förstås inte ha läst det där, för jag tänkte se reprisen imorgon. Missade BSF i onsdags för att jag var så fruktansvärt trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna ända till 20.00. Sen sov jag i tolv timmar och snoozade i trekvart...lovely.
Men jaja, jag måste nog se den däringa reprisen imorgon ändå. Viktigt att hänga med ju :-)