onsdag 31 december 2008

Vad blir det för mat?

Hur ser nyårssupén ut hos er?

Hos oss serveras

*************************************************************************************

Förrätt

Skagentoast

Varmrätt

Dubbelmarinerad oxfilé med krämig potatisgratäng och en liten sallad med ruccola, cocktailtomater och pinjenötter

Efterrätt

Halloncheesecake med varma hallon

*************************************************************************************

Det får duga, haha!!!

Jag önskar er alla ett riktigt riktigt GOTT NYTT ÅR!! Vi hörs nästa år!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kallmarinerad fläskytterfilé, potatisgratäng med varma grönsaker.
Köttbullar har barnen beställt! :)

Fläder- och jordgubbstrifle

Ost och kex

Räkbakelse och cider framåt natten

GOTT NYTT ÅR!!!

Mie sa...

Gott nytt år vännen!

Ango sa...

Vår fantastiska nyårssupé blev till mig och Victor hemmagjord pizza uppvärmd i micron. Glass med choklad- och kolasås till efterrätt.
Som vickning blir det lösgodis och nöt- och fruktblandning. Allt nersköljd med kall Hallonsoda, Pepsi, Sprite eller kranvatten. Bubbel till 12-slaget såklart: Alkoholfri cider, päronsmak. Ska det vara fint så ska det ;).
Äh, jag har inga krav på nyår, jag har aldrig gillat att fira det. På min singeltid var den här kvällen den enda kvällen på året jag visste att jag fick vara hemma helt ostörd. Hade en "pyssla-om-mig-själv-kväll" medan alla andra festade.
Ikväll är jag och sjuklingen ensamma hemma (de andra skulle komma hem vid 22-22:30-tiden) och vi slappar i soffan och gör ingenting (=riktigt skönt)!

Kram och Gott nytt år!
/Ango

Nenny sa...

Det låter jättegott, maten hos oss finns bild på i bloggen :). Gott Nytt År vill jag passa på att önska tillbaka till dig och familjen från oss!

Anonym sa...

Hos oss blev det ingen nyårssupé, men väl fläskfilé, grönpepparsås och potatis a`la min pojkvän. Inte dumt det heller!

Anonym sa...

Hej och God fortsättning på 2009!
Vi fick toast sakgen till förrätt, entrecot eller fläskrad (man fick välja)med en riktigt god potatisgratäng och jätegod sallad till.
Efterrätt var dajmtårta med grädde till.
Mumsfillibabba!