torsdag 25 december 2008

En fjällstuga

Massor med god mat, massor med julklappar - trevligt umgänge med familjen - men inte desto mindre, nästa år VILL jag åka till en fjällstuga med bara MIN familj...

Idag skall D och T gå och se Lasse-Maja-filmen. Imorgon skall vi prova julklapps-skridskorna, skall bli intressant med tanke på att jag aldrig åkt på hockeyrör förut och senast jag stod på ett par skridskor överhuvudtaget var på gymnasiet. Det var alltså ett tag sedan.

Och jo, lakritskolan... Hmmm, otroligt god smak - och om vi bara kokat den liite längre hade den kanske kunnat stelna någon gång. En utförligare rapport kommer en annan dag. Nu kallar frukostbordet! God fortsättning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyss hemkomna från fjällen skummar jag igenom lite bloggar. Ska läsa ordentligt sen nångång. Blir väldigt nyfiken på denna lakritskola, jag har nämligen en kille vid namn Ludvig som är gaaaalen i lakrits. Låt mig veta mer! God fortsättning! Kram Eva