onsdag 10 december 2008

Jag har inte tid...

Nej, idag är det verkligen en sådan DÄR dag. En sådan DÄR dag då jag t o m nog måste inse att jag måste ducka för prick varenda löpsedel imorgon, eftersom jag inte har tid att titta på finalen i "Bonde söker fru" ikväll. Jag får titta på TV4 Anytime imorgon eller så, istället.

Nu skall jag sätta igång och knåda ihop en köttfärslimpa med fetaost, svarta oliver och soltorkade tomater. Så fort D har kommit hem skall jag därefter jobba hårt i så många timmar som det behövs för att jag skall vara klar för presentation av resultatet kl 08:00 imorgon bitti. Någonstans däremellan tänkte jag svänga ihop ett par sådana där saffranskakor också.

Tur att barnen fick nya fina pennor i paketkalendern, så de sitter och ritar med dessa för fulla muggar just nu. På det papper de fick av mig för en stund sedan, hoppas jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en rätt omöjlig ekvation tänkte jag när jag läste det igår, men inte kommenterade....