fredag 6 mars 2009

Att vara Elisabeth

Undrar hur det känns att vara Elisabeth Höglund idag. Eller snarare - hela den här veckan.

När man vet att hur mycket man än kämpar och sliter för att lära sig dansa vilken-dans-det-nu-är - så är man ändå sämst och kommer att åka ut idag.

Det vore ju ett mirakel annars.

Att vara Mamma J idag:

Börjat tidigt, jobbat hårt. Nu ska här förberedas tacos (idag igen, jag vet - men det är ju så gott!) och sedan jaaaa - sedan kommer jag att avsluta mitt Let´s Dance-tittande om inte Elisabeth åker ut. Att någon av de andra åker före henne är fullständigt otänkbart.

Så ikväll gäller det - Elisabeth eller jag. Vem "slipper" Let´s Dance nästa vecka?

3 kommentarer:

Ango sa...

Haha, ja du är ju rolig du! Vem hänger löst? Du eller Elisabeth? Jag tror jag vet vem, faktiskt.

Vi slopade fredagstraditionen med tacos idag. Vi kör varma mackor istället.

Kram
Ango

Anonym sa...

Oj - vilken skräll! Det blev ju Niclas... Undrar just hr mycket pengar man hade kunna tjänat på det om man kunde spela på det =)

Lina Nyberg sa...

Så ingen mer Let's Dance för dig alltså...?