lördag 7 mars 2009

Underskattning

Man skall akta sig för att underskatta kraften i medlidandet...

Det är då ett som är säkert. Jag insåg dock att slaget nog var förlorat för min del när Tobias var så rörd för att Elisabeth varit så "duktig" och när de visade upp allt det de sa om att juryn varit så hårda och elaka (kombinerat med vad de skrivit i sin blogg också) o s v - då förstod jag vad klockan nog var slagen. När så Tony Irving tog bladet från munnen och sa det som triggar alla telefonröstare mer än någonting annat, att det var färdigdansat för hennes del (han borde veta bättre!!!). Då började jag fundera på alternativa grejer att göra när de andra tittar på Let´s Dance kommande fredagar...

Nu skall jag kolla efter ett recept på GI-botten till pizza (det borde väl finnas något?) och sedan frukost. Själv kör jag med den där GI-gröten på helgerna, till det ägg och någon liten apelsinklyfta. Ett par skivor skinka + ett par skivor ost gör saken klar.

Sedan skall vi ut och köpa nya gummistövlar till barnen. Ha en skön lördag!

Inga kommentarer: